Deklaracja dostępności
Publiczna Szkoła Podstawowa w Chotowej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie o dostępności dotyczy strony internetowej: chotowasp.educzarna.pl
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Niezgodność dotyczy następujących wyłączeń:
- Relacje filmowe nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- fotografie nie posiadają pełnych opisów alternatywnych,
- dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi.
Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Oświadczenie sporządzono dnia: 20. 01. 2021 r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnej.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku zaistnienia trudności i problemów związanych z dostępnością strony internetowej wskazany jest kontakt z placówką. Osobą odpowiedzialną za kontakt jest Alicja Pochodaj - Balasa, chotowasp@educzarna.pl. Kontakt telefoniczny możliwy jest pod numerem telefonu 14 670 1868. Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz skargi związane z brakiem zapewnienia dostępności można składać pod ww. numerem telefonu lub na adres: chotowasp@educzarna.pl.
Dostępność architektoniczna
Obsługa osób odbywa się w części głównej budynku, na parterze. Dla osób z niepełnosprawnością oraz dla wózków dziecięcych zapewniony jest podjazd do budynku bez barier architektonicznych. Parking jest ogólnodostępny, nie posiada wyznaczonych miejsc dla osób z niepełnosprawnością. Istnieje możliwość wejścia na teren obiektu z psem asystującym. W budynku nie ma urządzeń lub innych środków technicznych do obsługi osób słabo słyszących. Znajduje się wizualna informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynku. W przypadku pojawienia się osoby ze szczególnymi potrzebami, sytuację taką monitoruje pracownik obsługi. Informuje odpowiednie osoby o konieczności skontaktowania się z klientem w części głównej budynku. Nie istnieje możliwość korzystania z tłumacza migowego. W obiekcie nie ma oznaczeń Braille.